środa, 19 października 2011

I znów chorwackie

16 komentarzy:

elena nuez pisze...

lovely shot!

wave32 pisze...

:)

strandskatan pisze...

Milusie :)

Torunn pisze...

So cute! Nice and clear picture.

Mażena pisze...

Piękne te Twoje chorwackie koty, moich część zniknęła z bloga a inne zostały.http://mojezdjeciama.blogspot.com/2011/08/koty-chorwacji.html

Twoje zbliżenia są śliczne. Na mnie w domu czekał mój i był bardzo obrażony jak wróciliśmy.

wave32 pisze...

Torunn - thanks :)

Mażena - widziałem :)
Jak rozumieć "część zniknęła"? Awaria serwisu?

Mażena pisze...

Oczy tego malucha niesamowite!
Tak coś zjadło moje kotki.

Aina pisze...

Very cute cats, especially the little kitten.

*Manja* pisze...

Süß!^^
LG,*Manja*

Chwile... pisze...

Odnośnie sierotki, chyba nie znajdzie, chcieliśmy ją złapać i ugościć w mieszkaniu, jednak walczyła na śmierć i życie. Mimo, że tak blisko podchodzi, nie pozwoli się dotknąć. Na szczęście stres łapania szybko minął i na drugi dzień była przy misce, a właściwie to- był.
Zbudowaliśmy jej budę, bo najgorsze dla niej to zimno.

Giga pisze...

Śliczne zdjęcie zaprzyjaźnionych kotków. Pozdrawiam

wave32 pisze...

Mażena - :)
A jeśli chodzi o fotki - jeżeli używasz jako antywira Kasperskiego - to być może jego sprawka. U mnie wszystkie foty poznikały. Nie widziałem także zdjęć na innych bloggerowych blogach.
Recepta na ten stan rzeczy jest w komentarzach do posta "Ratunku!" :)

Aina - :)

*Manja* - :)

Chwile... - może za jakichś czas się uda. Trzymam kciuki!

Giga - :)

Betty Manousos pisze...

what an adorable photo!
wonderful composition!!

Cristina Deboni pisze...

Che dolci....adoro i gatti! : )

Marcin pisze...

Ten jaśniejszy ma zadatki na modela - pozuje :-)

wave32 pisze...

Cristina - :)

Marcin - dobrze, że kasiory nie żądał ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...